miércoles, 16 de enero de 2013

1994


Bona nit a tots!!!

Ací tornem a estar amb tots vosaltres. Perdoneu pel retràs, però amb la preparació de l'acte del 25 aniversari, els Nadals i demés, no havíem tingut temps per a vosaltres, tal i com mereixeu. 

Ara toca recordar l'any 1994, un any ple de vivències, anècdotes, pa-i-portes, . . . Sobretot per a les persones que ben bé ens van representar eixe any. 

1994                                                                 Raquel Capdevila Llácer

Hola a tots!!!
Que dir-vos jo d´aquell any 1994, any en el que jo vaig ser la Reineta Infantil junt a Ernesto Dembilio de la meua estimada Falla Don Bosco i Laura Blanch com a Reina Major al meu costat, eixa xica en la que jo em veia reflexada i volia ser com ella quan fora major...


Fallera Major Infantil: Raquel Capdevila Llácer
Cavaller acompanyant: Ernesto Dembilio Sánchez

Fallera Major: Laura Blanch Falcó

Recorde com si fora un somni tot el que va pasar en aquell any ple d´alegries i bons records… Junt a Jose Luis Monfort com a President, a qui li tinc una gran estima i tot aquell any va fer lo imposible per comboiar-mos al màxim tant a Laura com a mi.
Jo desitjava com a loca ser reineta i a la fi, despres de ser dos anys de la cort de la falla vaig aconseguir ser-ho!! Vam fer la proclamació al chalet de Laura, recorde als nostres pares organitsant-ho tot per a que ixquera perfecte…I quins nervis!!! El millor moment va ser quan me van nomenar i vaig eixir a replegar el pergamino on deia: Raquel Capdevila Llácer Fallera Major Infantil de la Falla Don Bosco Any 1994!!! No me ho creia!!!
La presentación del Paya, allò va ser com un conte de princeses…Des del moment que me van replegar a casa fins el moment que me va possar la banda Ernesto (en alguna complicació, però tot se va arreglar) je,je!!! També va ser un any molt especial perqué eixe any Lorena Lleó va ser la Reina Infantil de Burriana, Lorena la meua estimada amiga havia arrivat a aconseguir el somni que tota xiqueta Borrianera desitjaria en la seua vida…

La nostra presentació, a La Llar Fallera, també va ser un altre moment preciós, a més de la emotivitat del propi acte, el manteniment de Paco Ventura, que va ser xulísima!!!
Quan vaig vore la nostra carrosa i en lo que m´agradaven “Los Picapiedras”, va ser una sorpresa enorme…El cotxe dels Picapedressss!!!! Vam aconseguir el 2º premi!!!!!!!!!!!!
Un record trist però que no me va llevar la ilusió, (simplement com anècdota… ) Varem plantar la falla infantil i jo la mirava i la remirava… Mareee segur que tindriem el primer premi … I quan va arrivar el moment de l´entrega de premis de momento diuen…Octau premi…Falla Don Bosco!!!! Jo no m' ho creía…I ademés va coincidir que justet darrere tenia a una fallereta d´una falla que tenia molts premis i no més feia que fotrem… “tu tienes un premio y nosotros 8…” tornava… “tu tienes un premio y nosotros 10…” I de moment me va possar tan nerviosa que li vaig pegar una bofetada i li vaig contestar… “yo tengo un premio y tu te has llevado una bofetada!!!”  I que a la próxima, deprenga!!! Ja,ja!!

Artista: VICENTE CODINA
Crític: VICENTE CARDET


Artista: ANTONIO ROSELL
Crític: PACO VENTURA

I l´ofrena del dia de Sant Josep? Un altre acte molt especial. I a la fi, per la nit va arrivar la Cremà… Quina pena, Senyor!!!!! La nostra falleta infantil, en la que jo tant havia somniat, anava a quedar-se en cendres d’un moment a un altre… Em van deixar triar un ninotet que encara guarde en molt de carinyo, era una “caperucita roja” molt bonica!!! Ernesto i jo vam encendre la traca apretant un botó del ordenador de la Pirotècnia Martí i quan ens varem donar compte ja estava la falla cremant-se… De la plorera vaig gastar un paquet sencer de mocadors!!!!!!!!
L’únic que puc dir i tornar a repetir que va ser un any increiblement bonic i estar sempre molt agraida a tota la falla però especialmente als meus pares Jose i Carmen!!!
Raquel Capdevila


Fins ací, l'any 1994. Esperem que amb aquestes paraules de nostra Fallera Major Infantil, vos vinguen a la ment records igual de bons que a nosaltres. 

Vos asegurem que a partir d'ara actualitzarem més a sovint. 

Fins prompte fallers!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario