viernes, 1 de febrero de 2013

1996

Bona vesprada!!!

Aquesta setmana estem de sort, i podem seguir actualitzant!!! Anem a recordar l'any 1996, any en el que varem plantar la famosa falla dels angelets, falla que en acabar de passar el jurat qualificador, va caure un dels angelets, però les puntuacions ja estaven assignades.

1996                                                                   Beatriz Juan Guardino

Escrivint estes línies, m’han vingut tants records que no sé per on començar. . .

Ja han passat 16 anys des de que un dia al arribar del col·legi em varen donar la feliç noticia de que anava a ser la fallera major infantil de la falla Don Bosco.

Per fi, el meu somni de xiqueta, es feia realitat.


Eixe any el recorde amb especial afecte. Va ser un any ple de nervis i emocions.

Recorde les rises dels dies de la “despertà”, quan em feia la dormida per a que pujaren a despertar-me a “coixinaes” els “jovenets” d’aquell temps: Juane, Salva, Juan, . . . el moment de triar les teles, adreços, . . . dies que compartia amb ma mare, sense la qual no hauria tingut molts dels millors moments d’eixe any.

Els dinars a la falla, amb els que mon pare amb més afecte, si cap, ens feia les seues bones paelles.

Mai oblidaré l’atenció i l’afecte que la gent de la comissió va tindre amb mi. Gràcies a tots. 

Però el que sempre recordaré és la cara d’orgull i emoció dels meus pares, el meu germà o tota la meua família, cada volta que em veien somriure, vestida de “reineta”. . . ¡¡¡La seua reineta!!! Gràcies a tots per complir el meu somni.

Però, per a que eixe any fora del tot be, no podia faltar el meu acompanyant!!! Des d’ací, agrair-li a Francisco, la paciència que va tindre amb mi, va ser un xiquet atent, divertit i molt bo, que recorde amb molt d’ afecte.

Fallera Major Infantil: Beatriz Juan Guardino
Cavaller acompanyant: Francisco Batet Vegas


També, Diana, “la meua reina”, sempre dolça i afectuosa a la qual admirava. Va ser com una germana major, sempre pendent de mi.

Fallera Major: Diana Llopis Ros


I com no, agrair-lis a Jose Luis i Vicenta l’atenció que van tindre amb mi. Jose Luis va ser un president excepcional, sempre preocupant-se de que no ens faltara de res, de que estiguérem sempre contents. Moltes gràcies pel vostre afecte.


I no podia terminar sense recordar a la meua cort, eixe grup de xiquets i xiquetes roïns i divertits amb els quals vaig viure els millors moments. I a la cort de Diana, totes elles em varen tractar com una germana menuda, sempre pendent de mi.


Gràcies a tots ells i a la comissió, vaig ser una xiqueta realment feliç.

Va ser un any inoblidable, amb moltes anècdotes i algun “esglai”, com la caiguda de l’àngel del monument faller, però així i tot, varem ganar el primer premi, un premi molt merescut!!!

Artista: Antonio Rosell Ninot
Crític: Francisco Ventura Fonfría
Lema: Àngels al cel


Per eixe any viscut amb tots vosaltres i per tots els demés que vaig tindre la sort de viure, sempre portaré a la Falla Don Bosco i a tots els que formaren i formen part d’ella en el meu cor.

Artista: Vicente Codina Ribes
Crític: V. R. Cardet
Lema: Sota els tentacles del polp


M’acomiade amb un fort abraç i un fins sempre.

Beatriz Juan Guardino


Esperem que vos haja agradat!!! De segur, que tal i com passen els anys es venen més records a la ment!!!

Fins prompte amics!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario